Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2018 17:26 - Страстни
Автор: imatakava Категория: Тя и той   
Прочетен: 162 Коментари: 0 Гласове:
0



Пое устните ми и ме зацелува бясно. Така както целуваше любовта. Перфектно. Играеше си с тялото ми, а всъщност си играеше с ума ми. Пръстите му докосваха, устните му побъркваха. Стимулираше всяко чувство в мен. Караше ме да изпитвам удоволствие, за което само бях чувала. Хвана косата ми и с нея дръпна главата ми назад, така че да разкрие шията ми. Хапеше нежно, а с ръцете си докосваше грубо. Това бе комбинация, склонна да побърка всичко в мен. Нали се сещате? Като сладко и солено! Като позволено и забранено…. Опъна по – силно косата ми и с едно движение проникна в мен. Проникна в съзнанието ми. Извиках от удоволствие, от желание, от сбъднат копнеж. Страст! Движеше се в мен, движеше се в мислите ми толкова нежно, толкова плавно… Накара ме да отдам душата си на нищо друго освен на него. Нежните движения променяха ритъма си, но винаги в такта на обич. Вдигна ме от леглото, без да излиза от главата ми. Постави ме на нощното шкафче и захапа устните ми. Не спирах да стена. Плавните тласъци променяха силата си и изведнъж всичко загрубя. Изведнъж не можех да поема дъх от булото на удоволствието, което се свлече над съзнанието ми. Нямам думи да опиша. Беше грубо, беше нежно, беше истинско. Беше любов. Продължи да навлиза бясно в ума ми, така както никога никой не е имал власт над мен. Любеше душата ми. Еуфория. Екстаз. Желание. Прекрачваше прага на удоволствието, като ме водеше до едно място непонятно за мен. Водеше ме в дебрите на своя мрак. Мрак, който усетих и на момента обикнах.
Водеше ме до края...




image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: imatakava
Категория: Забавление
Прочетен: 75429
Постинги: 125
Коментари: 32
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930