Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2018 15:40 - Книгата Добро зрение за цял живот вече е достъпна и на руски
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 2090 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 10.12.2018 14:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Щастлив съм, като автор да обявя на тези, които ме подкрепят или се интересуват от темата, че книгата ми Добро зрение за цял живот вече е напечата на руски - Хорошее зрение на всю жинь. Още преди издаването на български и малко след това много руснаци проявяваха интерес към книгата и искаха да бъде издадена на руски. Направил съм на собствени средства двойно по-голямо от първото българско издание на руски за тукашните руснаци и туристите с някои добавки и нови открития в областта на темата на книгата. Винаги може да се каже, че броя на книгите е малък и недостатъчен, но толкова. (В нашия регион около сто хиляди руснаци са си накупили къщи и апартаменти и много от тях са се позаселили и са добри купувачи, четат книги и се интересуват от подобна тематика) Ще следва и издание в Русия от руско издателство за руския пазар. А следват и преводи на други езици и издания в различни държави. Първоначално на десетина езика, а после и на повече.
Държа да отбележа благодарностите си към Община Несебър за спонсорирането на изданието на български на книгата.

Книгата може да бъде поръчана на:

e.h.books@abv.bg

image


image

Цената, като за руския читател е ниска и добра



Гласувай:
3



1. nedovolen - Поздравления! Бих желал на бъ...
05.08.2018 17:35
Поздравления!
Бих желал на български. И с руския съм добре, но има специфичности.
От коя верига книжарници може да се поръча.
Благодаря!
цитирай
2. ernest - В Сиела и само някои в Хеликон (Бургаския), а може и на други места и сергии
06.08.2018 14:01
nedovolen написа:
Поздравления!
Бих желал на български. И с руския съм добре, но има специфичности.
От коя верига книжарници може да се поръча.
Благодаря!



Могат да бъдат поръчани и от мен на e.h@abv
за момента все още имам бройки от книгата, а ще следва и ново издание на български с добавките.
цитирай
3. nedovolen - Много благодаря! Ще поръчам на ...
12.08.2018 13:44
Много благодаря!
Ще поръчам на абв лично.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2665361
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031